1. Zasady ogólne:
Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu.
Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum).
W przypadku, gdy poprzednie konto jest zbanowane użytkownik który założy kolejne konto otrzyma na nie 50% warnów z poprzedniego konta.
Wyjątkiem są osoby które działały na szkodę sieci lub używały cheatów(wtedy każde konto zostaje zbanowane).
Na forum można posiadać tylko 1 konto. Każde następne założone konto będzie natychmiastowo banowane, a użytkownik karany warnem.
Zakazuje się umieszczania danych osobowych użytkowników, wbrew ich woli, a tym bardziej gdy dana osoba nie została do tego upoważniona.
Każdy ADMINISTRATOR Forum/Junior Admin/Moderator/UB Team/Opiekun Serwera/Admin Serwera/Redaktor/Grafik Ma 2 TYGODNIE na odrobienie nałożonych warnów w przeciwnym razie zostanie odebrana mu ranga jaką posiada na forum oraz w przypadku Admina serwera zostaną mu prawa zabrane również na serwerze. (Wyjątkiem jest warn na czas określony, który nie podlega odrobieniu.)
Zakazuje się dawania reputacji "-" bez napisania powodu.
2. Posty i tematy:
Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu.
Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie -zaśmiecać forum.
Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum!
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Moderator prowokowany przez drugiego użytkownika wiadomościami typu "to dawaj warna/bana" ma prawo dać bana/warna takiej osobie.
Przed założeniem nowego tematu należy upewnić się czy na forum, nie został założony temat, o podobnej lub tej samej treści.
W sprawach dotyczących Screenshotów prawo wypowiadać się mają grupy: Admnistracja/UnBanTeam oraz sam autor. Każda inna osoba z powyżej niewymienionej grupy będzie otrzymywała warna.
Zabrania się wypowiadania w swoim podaniu. (PODANIE, można edytować!)
Zakaz pisania post pod postem, nawet w przypadku, gdy chcemy odświeżyć/podbić temat.
Podania, skargi, odwołania do bana, SS'y, zgłoszenia wstawiamy wg. obowiązujących wzorów.
Pisząc post w podaniu, należy poprzeć swoją odpowiedź przynajmniej 2 argumentami.
Za wypowiadanie się "Jestem Neutral"/"Jestem na Tak"/"Jestem na Nie", bez uzasadnienia swojej wypowiedzi gdziekolwiek, czy to podanie czy inny temat, będzie karane +10%.
System raportowania postów nie służy do kontaktu z moderatorem, tylko do zgłoszenia postu naruszającego regulamin forum.
Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafie, itd. możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word, FireFox lub Google Toolbar i wiele innych.
Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło.
Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony bez podania źródła, łamie regulamin itp.).
Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj oraz nie krzycz (nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.)
Zakaz offtopu (OT) oraz spamowania.
Zakaz nadużywania emotikonów.
Zakaz umieszczania na forum wirusów, erotyki, pornografii oraz rzeczy rasistowskich.
Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc).
Zakaz wrzucania reflinków (czyli takich linków , z których można czerpać korzyść w rożnych internetowych grach --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc).
Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników bez dodania swojej opinii będzie karane warnem(dot. to tematów odnoszących się do rekrutacji, np. na admina serwera).
Odpowiedzi w podaniach typu: "Jestem na TAK, Powód up@" będą karane.
Forum ReqiroTTeam zakazuje publikacji danych osobowych takich jak adres, e-mail, NUMER TELEFONU, numer gadu gadu, profil facebook i wiele innych bez zgody użytkownika forum, gracza lub obcej osoby.
3. Sygnatura, AVATAR:
Sygnatura nie może przekraczać 500 wysokości
AVATAR, sygnatura oraz nick, nie mogą zawierać treści nie zgodnych z prawem polskim, w tym:
- Treści pornograficznych;
- Treści erotycznych;
- Treści rasistowskich;
- Treści brutalnych;
- Treści obraźliwych;
Treść dotyczące rozbieranych zdjęć/gifów, nawet jeśli osoba rozbierająca się nie jest całkiem naga.
Dozwolone są max 3 sygnatury.
Regulamin ChatBox:
1. Zabronione jest:
- Spamowanie (Więcej, niż 3 posty pod sobą)
- Wysyłanie wiadomości zawierających treści pornograficzne, bądź treści niezgodne z polskim prawem
- Używanie wulgarnego języka.
- Denerwowanie, kłócenie się z Moderatorami oraz Administratorami.
- Rozmawianie na temat rzetelności pracy wykonywanej przez Moderatorów.
- Przezywanie oraz wyzywania innych użytkownik.
- Zakaz reklamowania innych serwerów związanych z naszą konkurencją.
- Pisanie wielu wiadomości pod rząd.
- Używania koloru czerwonego, bez rangi wyższej niż Junior Administrator.
- Pisanie pogrubionym tekstem jest dozwolone jedynie dla osób, które piszą bezpośrednio do Administracji.
- Używanie podkreślenia należy używać jedynie raz na jakiś czas.
- Pisanie na ChatBox z prośby o UB wraz z podawaniem linku do owego tematu.
- Forum ReqiroTTeam zakazuje publikacji danych osobowych takich jak adres e-mail, numer telefonu, numer gadu gadu, profil facebook i wiele innych bez zgody użytkownika forum, gracza lub obcej osoby.
- Nie opisuj swoich problemów! Do tego służą działy na forum.
- Umieszczanie linków od noszących się do witryny "Youtube.com" bez dodania modyfikacji "spoiler"
2. Korzystając z ChatBox należy:
- Być miłym i tolerancyjnym.
- Zachowywanie zasad ortografii, a także poprawnej interpunkcji.
3. Pozostałe:
- Każdy użytkownik ChatBoxa jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.
- O liczbie przyznanych punktów ostrzeżeń Moderator/Administrator decyduje sam.
- Gdy regulamin zostanie zmieniony obowiązkiem każdego jest zapoznać się na nowymi zasadami dotyczącymi ChatBox.
Subskrybuj mnie też na YouTube: https://www.youtube.com/user/tik3rtv